Omnichannel – ITeQ
 

Omnichannel:


Το μέλλον των επιχειρήσεων, η εμπειρία των πελατών τους
Ο πελάτης αλλάζει.

Δεν αγοράζει προϊόντα και υπηρεσίες. Αγοράζει εμπειρίες, συναισθήματα και λύσεις στα προβλήματά του.

  • Βρίσκεται στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, αλληλεπιδρά και μοιράζεται πληροφορίες με το κοινωνικό του δίκτυο
  • Αναζητά πληροφορίες στα διάφορα Website
  • Επισκέπτεται φυσικά καταστήματα (showrooming)
  • Επισκέπτεται ηλεκτρονικά καταστήματα και συγκρίνει τιμές
  • Μοιράζεται και αναζητά κριτικές σχετικές με εμπειρίες από προϊόντα και υπηρεσίες


Από αυτό το ταξίδι αγοράς αποκλείονται όσοι δεν συμμετέχουν με Ψηφιακά Μέσα.


Στοχεύοντας στον πελάτη ακριβώς την στιγμή που είναι διαθέσιμος
με Omni Channel στρατηγικές για Βέλτιστη Εμπειρία


Website, Social Media Marketing, Email και SMS Marketing, όλα συντονισμένα να επικοινωνήσουν στον πελάτη, το μήνυμα που θα υπακούει στις ανάγκες του.
Με Omni Channel στρατηγικές πετυχαίνουμε:
OMNICHANNEL ΕΙΚΟΝΙΔΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αποτελεσματική επικοινωνία με το υφιστάμενο
και εν δυνάμει κοινό

OMNICHANNEL ΕΙΚΟΝΙΔΙΑ ΙΕΡΑΡΧΗΣΗ

Καλύτερη ιεράρχηση στις Μηχανές Αναζήτησης

OMNICHANNEL ΕΙΚΟΝΙΔΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΗ

Βελτιωμένη εξυπηρέτηση πελάτη

OMNICHANNEL ΕΙΚΟΝΙΔΙΑ ΠΙΣΤΟΤΗΤΑ ΠΕΛΑΤΩΝ

Αύξηση πιστότητας πελατών

OMNICHANNEL ΕΙΚΟΝΙΔΙΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟΤΗΤΑ

Ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της επιχείρησης

OMNICHANNEL ΕΙΚΟΝΙΔΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΙΟΥ

Προοπτικές ανάπτυξης πελατολογίου

Στην ITeQ σχεδιάζουμε Στρατηγικές Ψηφιακού Μάρκετινγκ που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της επιχείρησής σας, με:

  • Εξατομίκευση περιεχομένου και στόχευση στα διάφορα κανάλια με σαφή μηνύματα
  • Παρακολούθηση της δραστηριότητας του κοινού και συλλογή δεδομένων-cookies
  • Δημιουργία κοινών στόχευσης και στρατηγική διαφημίσεων
  • Αναλυτική μηνιαία έκθεση διαχείρισης
  • Μειωμένο κόστος παράλληλα με βέλτιστα αποτελέσματα
 

Omnichannel:


Το μέλλον των επιχειρήσεων, η εμπειρία των πελατών τους
Ο πελάτης αλλάζει.

Δεν αγοράζει προϊόντα και υπηρεσίες. Αγοράζει εμπειρίες, συναισθήματα και λύσεις στα προβλήματά του.

  • Βρίσκεται στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, αλληλεπιδρά και μοιράζεται πληροφορίες με το κοινωνικό του δίκτυο
  • Αναζητά πληροφορίες στα διάφορα Website
  • Επισκέπτεται φυσικά καταστήματα (showrooming)
  • Επισκέπτεται ηλεκτρονικά καταστήματα και συγκρίνει τιμές
  • Μοιράζεται και αναζητά κριτικές σχετικές με εμπειρίες από προϊόντα και υπηρεσίες

Από αυτό το ταξίδι αγοράς αποκλείονται όσοι δεν συμμετέχουν με Ψηφιακά Μέσα.

Στοχεύοντας στον πελάτη ακριβώς την στιγμή που είναι διαθέσιμος με Omni Channel στρατηγικές για Βέλτιστη Εμπειρία



Website, Social Media Marketing, Email και SMS Marketing, όλα συντονισμένα να επικοινωνήσουν στον πελάτη, το μήνυμα που θα υπακούει στις ανάγκες του.

Με Omni Channel στρατηγικές πετυχαίνουμε:
OMNICHANNEL ΕΙΚΟΝΙΔΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αποτελεσματική επικοινωνία με το υφιστάμενο και εν δυνάμει κοινό

OMNICHANNEL ΕΙΚΟΝΙΔΙΑ ΙΕΡΑΡΧΗΣΗ

Καλύτερη ιεράρχηση στις Μηχανές Αναζήτησης

OMNICHANNEL ΕΙΚΟΝΙΔΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΗ

Βελτιωμένη εξυπηρέτηση πελάτη

OMNICHANNEL ΕΙΚΟΝΙΔΙΑ ΠΙΣΤΟΤΗΤΑ ΠΕΛΑΤΩΝ

Αύξηση πιστότητας πελατών

OMNICHANNEL ΕΙΚΟΝΙΔΙΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟΤΗΤΑ

Ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της επιχείρησης

OMNICHANNEL ΕΙΚΟΝΙΔΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΙΟΥ

Προοπτικές ανάπτυξης πελατολογίου

 
Μέγεθος γραμματοσειράς
Χρώματα