Γνωστοί marketers, guru της ψηφιακής τεχνολογίας, experts επαγγελματίες του χώρου μοιράζονται τις πολύτιμες γνώσεις τους μέσα από best practices και συμβουλές.
Βρήκαμε, διαβάσαμε και αξιολογήσαμε εν μέσω πανδημίας (να, κι ένα καλό!), ποια είναι τα 5 καλύτερα βιβλία για εμάς.
Ξεκινάμε με το βιβλίο με τίτλο: «Καθημερινό μάρκετινγκ», το οποίο έχουν γράψει οι Πανηγυράκης Γεώργιος & Κόλλιας Οδυσσέας.
Ένα βιβλίο που είναι γραμμένο απλά και κατανοητά και αφορά όλες τις ηλικίες.
Ιστορίες marketing σε επιχειρήσεις όπως οδοντιατρεία, βενζινάδικα μέχρι και σουβλατζίδικα, θα σας κεντρίσουν το ενδιαφέρον. Αναλύει το SWOT Analysis με τρόπο που αποκλείουμε να μη το κατανοήσετε.
Ως δεύτερη επιλογή, προτείνουμε το βιβλίο με τίτλο: «Το MBA σε εικόνες «, του Jason Barron.
Πώς θα σας φαινόταν αν μαθαίνατε τα πάντα για το MBA μέσα από σκίτσα; Εμείς, το βρήκαμε καταπληκτικό.
Ένας απίστευτα χρήσιμος οδηγός για όλους εσάς που δεν έχετε τον χρόνο ή τα χρήματα να παρακολουθήσετε ένα MBA.
Η τρίτη επιλογή μας, αφορά το βιβλίο με τίτλο: «Χάος, οι επιχειρήσεις στην εποχή των αναταράξεων» των Philip Kotler & John Caslione.
Ότι πρέπει για αυτή την περίοδο, δε συμφωνείτε; Αναμφισβήτητα, διανύουμε μία από τις μεγαλύτερες κρίσεις παγκοσμίως λόγω της πανδημίας.
Ένα βιβλίο που πραγματεύεται τις κρίσεις στις επιχειρήσεις και πώς μπορούν να επιβιώσουν όταν όλα γύρω καταρρέουν. Η μεθοδικότητα, η στρατηγική σκέψη, η δημιουργία πιθανών σεναρίων αλλά και πολλές άλλες απαντήσεις δίνονται σε αυτό το κρίσιμο ερώτημα.
Επόμενο αγαπημένο βιβλίο μας, το «Permission Marketing» του Seth Godin.
Κι εδώ απλά, θα σας παραθέσουμε ένα από τα αγαπημένα μας αποσπάσματα που θα σας φανεί χρήσιμο.
«Οι marketers θέλουν να φέρουν το μήνυμα μπροστά στον καταναλωτή. Η διαδικασία αυτή είναι ο μοναδικός τρόπος που έχουν για να επιβιώσουν. Το μόνο πρόβλημα που υπάρχει βέβαια σήμερα είναι το εάν ο καταναλωτής χρειάζεται περισσότερα μηνύματα».
Ο Seth Godin, αντιστρέφει το μήνυμα που λέει ότι ένα brand πάση θυσία πρέπει να επηρεάσει τον κόσμο.
Οι καταναλωτές θα επιλέξουν αυτό που επιθυμούν!
Last but not least, ένα από τα σημαντικότερα βιβλία marketing που έχουν γραφτεί είναι το «Guerilla Marketing» του Jay Conrad Levinson.
Αν και έχει γραφτεί το 1983, o Levinson μας δίνει τόσο επαναστατικές πρακτικές όσο και πολύτιμες συμβουλές για το πώς ο πελάτης γίνεται πιστός σε αυτό που του προσφέρεις.
Ένα από τα αγαπημένα μας αποσπάσματα είναι το παρακάτω:
«Το Guerilla marketing απαιτεί κατανόηση κάθε πτυχής του μάρκετινγκ, πειραματισμό με πολλά από τα δομικά του στοιχεία, απόρριψη των πρακτικών που δεν αποδίδουν, επένδυση στις αποδοτικές ενέργειες και κυρίως χρήση των μεθόδων που αποδεικνύονται δραστικές και αποδοτικές στην πραγματική ζωή».
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |