Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media) έχουν την τιμητική τους στην περίοδο της πανδημίας. Και ενώ η χρήση τους ήταν ήδη αυξημένη, τους τελευταίους μήνες φαίνεται […]
Η πανδημία κατά κάποιον τρόπο επέβαλλε τον ψηφιακό μετασχηματισμό, ακόμη και στις επιχειρήσεις που παραδόξως τον είχαν ακόμη στα μακρινά τους πλάνα. Τα ψηφιακά κανάλια ίσως […]
Η έρευνα που διεξήγαμε για την ικανοποίηση των πελατών μας ολοκληρώθηκε! Έπειτα από την κλήρωση που πραγματοποιήσαμε, οι νικητές που αναδείχθηκαν είναι οι εξής: Η τυχερή Φαρμακοποιός που […]
Το σύγχρονο φαρμακείο είναι ένα κατάστημα που χαρακτηρίζεται από μία διαφορετική προσέγγιση που συνδυάζει την εξυπηρέτηση των αναγκών υγείας του πελάτη με την ικανοποίηση της αναζήτησης […]
Ο πελάτης βρίσκεται παντού και σε χρονικά απροσδιόριστο χώρο-κανάλι επικοινωνίας και σύνδεσης με ένα brand. Οι προσδοκίες που έχουν οι πελάτες από τις επιχειρήσεις είναι πολλές […]
Η μετάδοση της γνώσης μπορεί να αποτελέσει βασικό σημείο διαφοροποίησης του φυσικού φαρμακείου από το ηλεκτρονικό φαρμακείο. Στις συζητήσεις μας με συνεργάτες Φαρμακοποιούς αντιλαμβανόμαστε ότι η […]
Γράφει ο κ. Κώστας Δούνας, Managing Director Logiscoop Η τυπολογία της κρίσης Όλοι έχουμε συνειδητοποιήσει ότι οι θεσμικές αλλαγές που έγιναν όπως και αυτές που έπονται, […]
Το 80% των χρηστών του Internet χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για την αναζήτηση προϊόντων και υπηρεσιών. Οι χάρτες της Google χρησιμοποιούνται πλέον ευρέως από το μεγαλύτερο μέρος […]
Η πρώτη και μοναδική έκδοση για την ρεαλιστική εφαρμογή της σύγχρονης φαρμακευτικής φροντίδας στο Φαρμακείο. Το μοναδικό ολοκληρωμένο «εγχειρίδιο» όχι μόνο για το πώς, με ποιό τρόπο, […]