Οι πελάτες αγοράζουν πλέον εμπειρίες, και η Ψηφιακή Σήμανση αποτελεί το ιδανικό μέσο επικοινωνίας ενός μηνύματος από την επιχείρηση πρoς τους πελάτες της. Με την Ψηφιακή […]
Πώς τα ψηφιακά εργαλεία μπορούν να συμβάλλουν στο να αντιστραφούν οι αρνητικές συνέπειες που έχει η ελάττωση της επισκεψιμότητας των πελατών στον φυσικό χώρο του Φαρμακείου; […]
Το blogging είναι μία πρακτική που προτείνουμε σε όλους τους πελάτες μας. Ξεκίνησε με τη μορφή ενός ημερολογίου στο διαδίκτυο και εξελίχθηκε ένα από τα πιο […]
Ένας από τους καλύτερους τρόπους να εμπλουτίσεις τις γνώσεις σου σχετικά με το ψηφιακό marketing είναι η εύρεση και η ανάγνωση βιβλίων. Γνωστοί marketers, guru της […]
Σε συνέχεια προηγούμενου άρθρου του που δημοσιεύτηκε προ μηνός ο Διευθύνων Σύμβουλος της Logiscoop Pansyfa κ. Κωνσταντίνος Δούνας αυτή τη φορά εστιάζει στις σημαντικές εξελίξεις που υπάρχουν στο χώρο […]
Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά. Τι είναι άραγε το Google My Business; Είναι ο διαδικτυακός κατάλογος επιχειρήσεων της Google. Ένα δωρεάν και εύχρηστο εργαλείο που επιτρέπει […]
Η προαγωγή της υγείας και πρόληψη της νόσου είναι το κατάλληλο φάρμακο για τα προβλήματα που δημιουργούνται από τις συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες της δημόσιας υγείας. Η […]
Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media) έχουν την τιμητική τους στην περίοδο της πανδημίας. Και ενώ η χρήση τους ήταν ήδη αυξημένη, τους τελευταίους μήνες φαίνεται […]
Η πανδημία κατά κάποιον τρόπο επέβαλλε τον ψηφιακό μετασχηματισμό, ακόμη και στις επιχειρήσεις που παραδόξως τον είχαν ακόμη στα μακρινά τους πλάνα. Τα ψηφιακά κανάλια ίσως […]