Η online παρουσία των επιχειρήσεων είναι σημαντική, αλλά ακόμα πιο σημαντική για τους περισσότερους είναι η αύξηση των πωλήσεων μέσα από την παρουσία τους στο διαδίκτυο.
Ωστόσο, πώς μπορείτε να πείσετε τους καταναλωτές ότι είστε οι καλύτεροι; Υπάρχουν πολλοί τρόποι να τα καταφέρετε κι ένας από αυτούς είναι να ακολουθήσετε απλά το μοτίβο ορισμένων αρχών στην κατασκευή e-shop.
Πριν δούμε όμως παρακάτω αναλυτικά, θα πρέπει να τονίσουμε το εξής: Η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος δεν διαφέρει πολύ από το άνοιγμα ενός φυσικού καταστήματος!
Χρειάζεται επιμονή, υπομονή, οικονομική επένδυση, πολλή δουλειά και…χρόνο!
Ποιες είναι λοιπόν οι απαραίτητες αρχές που πρέπει να ακολουθείτε;
1. Εύκολη Πλοήγηση/Ταχύτητα
Έχει παρατηρηθεί αύξηση των πωλήσεων κατά 20% με τη βελτίωση ταχύτητας!
Οι τρόποι; Πολλοί!
2. Βελτίωση User Experience
Τι σημαίνει αυτό; Έχετε αναρωτηθεί ποτέ τι είναι πραγματικά αυτό που κάνει έναν καταναλωτή να αγοράσει αλλά και να χρησιμοποιήσει το προϊόν που του προσφέρετε;
Η εμπειρία των πελατών έχει άμεση σχέση με την αύξηση των πωλήσεών σας. Θα πρέπει να προσφέρετε στον καταναλωτή μία αξέχαστη εμπειρία και να παρουσιάζετε τα προϊόντα σας με βιωματικό τρόπο. Αυτό σημαίνει οτι θα πρέπει όσοι «μπαίνουν» στο e-shop σας να τα βρίσκουν όλα έτοιμα και εύκολα!
Πιο απλά, η καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών σας συνεπάγεται με περισσότερες πωλήσεις και αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να αφήνουν οι πελάτες σας περισσότερα θετικά reviews, το οποίο επίσης θα σας φέρει και άλλες πωλήσεις.
3. Google Shopping Ads
Η Google διαθέτει δύο πολύ αποδοτικά εργαλεία για την αύξηση των πωλήσεων του eshop σας και αυτά είναι το Google Shopping και το Google Dynamic Remarketing.
Η προώθηση του e-shop σας, κάνοντας διαφήμιση, έχει ιδιαίτερη βαρύτητα, καθώς η απόδοση μίας διαφήμισης αλλάζει ανάλογα το niche του προϊόντος, την περίοδο που τρέχει η διαφήμιση, το χρηματικό ποσό που θα δαπανηθεί κλπ θέλει ιδιαίτερη προσοχή, καθώς μια διαφήμιση στη Google μπορεί να απογειώσει τις πωλήσεις σας ή να οδηγήσει την επιχείρησή σας να χάσει χρήματα εφόσον η διαφήμιση δεν έχει γίνει με τον σωστό τρόπο!
4. Reviews
Σύμφωνα με την έρευνα της brighlocal:
1. 93% των καταναλωτών χρησιμοποίησαν το διαδίκτυο για να βρουν μια τοπική επιχείρηση!
2. 87% των πελατών διαβάζουν τις online κριτικές των τοπικών επιχειρήσεων το 2020, ποσοστό μεγαλύτερο από το 81% που ήταν το 2019!
3. Μόλις το 48% των πελατών θα σκεφτόταν να προτιμήσει μία επιχείρηση με λιγότερα από 4 αστέρια!
4. Το 73% των πελατών δίνουν σημασία μόνο στις κριτικές που άφησαν τον τελευταίο μήνα πριν την αναζήτησή τους!
5. Ενεργοποίηση Facebook & Instagram Shop
Η ενεργοποίηση των Facebook και Instagram shop σας δίνει τη δυνατότητα να πουλάτε τα προϊόντα που έχετε στο e-shop σας, συνδέοντάς τα με τα συγκεκριμένα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εύκολα.
Θα δείτε τις πωλήσεις σας να αυξάνονται όταν δίνετε την ευκαιρία στους πελάτες σας να προβούν σε απευθείας αγορά μέσα από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες του διαδικτύου!
Κάνοντας όλα τα παραπάνω, σίγουρα θα έχετε αύξηση πωλήσεων στο e-shop σας! Ωστόσο, μην επαναπαυθείτε, είναι σημαντικό να παρακολουθείτε βήμα-βήμα την πορεία του e-shop σας και να εμπιστεύεστε φυσικά τους ειδικούς digital marketers!
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |