ITEQ-LOGO-500X500ITEQ-LOGO-WHITE-NEWITEQ-LOGO-500X500
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • Ψηφιακή Σήμανση
    • Omnichannel
    • Web Εφαρμογές
  • ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΓΙΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ
    • PharmaTeQ.TV
    • iFarmakeia
    • SmartAdvice
    • Syfak / Peifasyn Advice
    • PriceChecker
  • ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ
  • BLOG
  • FAQ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ
    • Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ψηφιακός Μετασχηματισμός: Ή τώρα ή ποτέ;
July 7, 2020

Τι θέλει το κοινό από τα social media εν καιρώ πανδημίας;

Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media) έχουν την τιμητική τους στην περίοδο της πανδημίας. Και ενώ η χρήση τους ήταν ήδη αυξημένη, τους τελευταίους μήνες φαίνεται να έχει αλλάξει τόσο αυτή, όσο και οι προσδοκίες που έχει το κοινό τους!

Οι φόβοι μόλυνσης από τον νέο κορωνοϊό, σε συνδυασμό με τον εγκλεισμό και τα συνεχόμενα μέτρα για την προστασία μας, έχουν ωθήσει όλο και περισσότερους ανθρώπους να θέλουν να βρίσκονται διαρκώς συνδεδεμένοι (κυριολεκτικά και μεταφορικά) με τους άλλους.

Στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης οι άνθρωποι αισθάνονται σαν να έχουν ένα ασφαλές μέρος για να αλληλεπιδράσουν μεταξύ τους, να ψυχαγωγηθούν, να χαλαρώσουν, ξεφεύγοντας για λίγο από τις εξελίξεις και τα νέα που τρέχουν ασταμάτητα, και να βρουν έτσι λίγη έμπνευση χωρίς να μπουν στον κίνδυνο μετάδοσης της ασθένειας.

Σε πρόσφατη έρευνα, περίπου το 46% των γυναικών και το 41% των ανδρών που συμμετείχαν, δήλωσαν ότι έχουν περάσει περισσότερο χρόνο στα κοινωνικά μέσα κατά τη διάρκεια της πανδημίας, καθιστώντας τα έτσι τη δεύτερη δημοφιλέστερη ψηφιακή δραστηριότητα.

Καθώς περνούν περισσότερο χρόνο στο διαδίκτυο, οι καταναλωτές μεταβαίνουν σε νέες πλατφόρμες και ανακαλύπτουν μάρκες που δεν είχαν παρατηρήσει προηγουμένως.

Τι έχει να μάθει μία επιχείρηση από αυτές τις νέες συνήθειες και τι ευκαιρίες υπάρχουν για να συνδεθεί με τους πελάτες της;

  • Το κοινό θέλει να ψυχαγωγηθεί

Ένας από τους μεγαλύτερους παράγοντες που τροφοδοτούν την πρόσφατη αύξηση της χρήσης των κοινωνικών μέσων είναι η επιθυμία για καθαρή διασκέδαση που μπορεί να αποσπάσει την προσοχή των ανθρώπων από την σοβαρότητα της κατάστασης που επικρατεί.

Οι νεότερες γενιές βαριούνται ιδιαίτερα γρήγορα, με τους περισσότερους να θέλουν περισσότερο διασκεδαστικό περιεχόμενο.

Μία επιχείρηση θα πρέπει να σημειώσει αυτήν την επιθυμία και να μεταδίδει πιο «ελαφρά» μηνύματα, δίνοντας στους ανθρώπους μια αίσθηση διαφυγής, αντί να αισθάνονται ότι πρέπει συνεχώς να αναγνωρίζουν τις δυσκολίες της εποχής μας.

Το βίντεο περιεχομένου αποτελεί πλέον μια από τις μορφές περιεχομένου με τις  υψηλότερες αλληλεπιδράσεις, και η πρόσφατα αυξημένη πλέον ζήτηση για απόσπαση της προσοχής την καθιστά ακόμη καλύτερη επιλογή για το ψηφιακό μάρκετινγκ.

  • Το κοινό δεν θέλει μόνο να καταναλώνει περιεχόμενο, αλλά και να δημιουργεί

Οι χρήστες δεν θέλουν απλώς να καταναλώνουν περιεχόμενο, αλλά και να το δημιουργούν. Μια ανάγκη που παρουσιάζει ολοένα και μεγαλύτερη αύξηση. Οι καταναλωτές φαίνεται να χρησιμοποιούν περισσότερο εφαρμογές για δημιουργία δικού τους περιεχομένου για να αντιμετωπίσουν την πλήξη.

  • Το κοινό επιθυμεί το αίσθημα του ανήκειν και την άνεση

Οι περισσότερες ώρες που περνούν όλοι πλέον στο σπίτι, συχνά τους κάνει να αισθάνονται απελπισμένοι, αναζητώντας συνεχώς νέους τρόπους να ξεπεράσουν την απομόνωσή τους και να συνδεθούν με άλλους. Τα διαδικτυακά παιχνίδια δείχνει ως κάτι ιδιαίτερα ωφέλιμο, κι έτσι υπάρχει μια δραματική αύξηση της χρήσης εφαρμογών για παιχνίδι, μέσω των οποίων δίνεται και η δυνατότητα για ταυτόχρονη συνομιλία που σχετίζεται με παιχνίδια.

Έτσι, η δημιουργία περιεχομένου που κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται ότι δεν είναι μόνοι στις δυσκολίες τους, είναι κάτι που θα πρέπει να απασχολεί μια επιχείρηση. Παράλληλα είναι σημαντικό να διασφαλίζεται ότι το περιεχόμενο είναι εύκολο να μοιραστεί, διευκολύνοντας τις συζητήσεις, ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να συνδεθούν μεταξύ τους γύρω από αυτό.

  • Το κοινό αναζητά περισσότερη αισιοδοξία και έλκεται από οτιδήποτε θετικό

Είναι μια φυσική ανθρώπινη ανάγκη η αναζήτηση περιεχομένου που να μπορεί να εμπνέει σε δύσκολες στιγμές. Είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς ότι μπορεί να υπάρχει ακόμη κάποιος που δεν γνωρίζει ήδη τους κινδύνους του ιού, καθώς και τον κίνδυνο μόλυνσης.

Κανείς δεν θέλει πια να ακούσει για το πώς να απομακρυνθεί κοινωνικά ή να πλύνει τα χέρια του, ή και για τον αρνητικό αντίκτυπο της ίδιας της πανδημίας.

Αντ ‘αυτού, οι καταναλωτές αναζητούν θετικό περιεχόμενο για να τους ενθαρρύνει.

Κάθε brand θα πρέπει να υποστηρίζει την έμπνευση, να αποδεικνύει τον τρόπο που προσφέρει και βοηθά την κοινωνία και να δίνει έμφαση στη θετικότητα. Η χρήση θετικών χρωμάτων, η χαρούμενη μουσική και θέματα που υποδηλώνουν ελπίδα, δίνοντας και μια αίσθηση ότι υπάρχουν δυνατότητες για το μέλλον, είναι πράγματα που μπορούν πραγματικά να ενθαρρύνουν το εκάστοτε κοινό να συνδεθεί με τα brand μέσω των κοινωνικών δικτύων.

Share
0

Σχετικά άρθρα

July 7, 2020

Ψηφιακός Μετασχηματισμός: Ή τώρα ή ποτέ;


Διαβάστε περισσότερα
July 7, 2020

Έρευνα ικανοποίησης πελατών: Νικητές κλήρωσης


Διαβάστε περισσότερα
July 7, 2020

Βήματα για μία επιτυχημένη ανακαίνιση Φαρμακείου


Διαβάστε περισσότερα

Εργαλεία Marketing για το Σύγχρονο Φαρμακείο

Γρήγορη πρόσβαση

 

  • FAQ
  • Η Εταιρεία
  • Επικοινωνία
  • Αρχική
  • Υπηρεσίες
  • Blog

Επικοινωνία

Α.Φραντζή 48 & Αμεινοκλέους 1 , Νέος Κόσμος

210 95 60 030 μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας 24 ώρες το 24ωρο

iteq@iteq.gr

© 2020 ITeQ. All Rights Reserved. ITeQ S.A. | Όροι Χρήσης | Πολιτική απορρήτου