
Social Listening: Τι είναι και γιατί είναι απαραίτητο σε όλες τις επιχειρήσεις!
May 6, 2021
Φαρμακείο και Digital Marketing: 4 τρόποι να ενισχύσετε τη σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό σας!
May 27, 2021
Πρόσφατες έρευνες έδειξαν ότι η πανδημία επιτάχυνε την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου έως και 6 χρόνια!
Πάρα πολλοί άνθρωποι αναγκάστηκαν λόγω COVID να πραγματοποιήσουν αγορά online κυρίως από ανάγκη.
Καθημερινά μιλάμε με πολλούς επιχειρηματίες που έχουν σχεδόν τις ίδιες ανησυχίες σχετικά με την δημιουργία ενός e shop.
- Πόσο κοστίζει;
- Θα αποδίδει σωστά;
- Χρειάζεται να προσλάβω κάποιο άτομο in house για να ασχολείται με αυτό αποκλειστικά;
Ο κύριος σκοπός μας, δεν είναι να σας απογοητεύσουμε αλλά να προσπαθήσουμε να σας ενημερώσουμε και να κάνουμε το τοπίο πιο ξεκάθαρο.
Λόγω αυτής της μεγάλη έκρηξης δημιουργίας e shop, θα ακούσετε μεγάλες υποσχέσεις και ποσά που δεν αντιστοιχούν στην πραγματικότητα καθώς υπάρχει ελλιπής ενημέρωση.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι το e shop ισοδυναμεί με τη δημιουργία ενός κανονικού καταστήματος και χρειάζεται να το βλέπουμε ως σοβαρή επένδυση.
Ένα σωστό e shop περιλαμβάνει:
- Ξεκάθαρους στόχους. Θέλετε μέσα σε αυτό χιλιάδες προϊόντα ή τα best sellers΄
- Μελέτη του ανταγωνισμού
- Ελκυστικό σχεδιασμό
- Βελτιστοποίηση SEO
- Έμφαση στην ταχύτητα και τη σωστή λειτουργικότητά του για να είναι ευχάριστο στον χρήστη
- Καθοδήγηση στην λειτουργία και την προώθηση
Και τα παραπάνω είναι μόνο η αρχή!
Κανένα e shop δεν μπορεί να δημιουργηθεί και απλά να «πουλήσει» από μόνο του.
Χρειάζεται καθημερινή παρακολούθηση, καθημερινή διαφήμιση και προσωπικό!
Κάποιος δυνητικός πελάτης που έχει απορία για ένα ή περισσότερα προϊόντα, πρέπει να λάβει άμεση απάντηση και εξυπηρέτηση.
Ένα ακόμα θέμα πολύ σημαντικό πριν ξεκινήσετε ένα e shop είναι να διαλέξετε με προσοχή την τράπεζα για τις Online αγορές των πελατών σας.
Προκειμένου να μην «εγκαταλείψει» κανείς το καλάθι των αγορών, θα πρέπει να υπάρχουν επιλογές πληρωμών που να καλύπτουν τις ανάγκες όλων ή σχεδόν όλων:
- Πληρωμή με χρεωστική
- Πληρωμή με αντικαταβολή
- Πληρωμή με τραπεζική κατάθεση
- Κι επιπλέον: PayPal η πληρωμή με Stripe.
Αν σας απασχολεί η διαχείριση, θα πρέπει να έχετε στο μυαλό σας τα εξής:
- Διαχείριση προϊόντων
- Διαχείριση αποθεμάτων
- Αποστολή παραγγελιών
- Εξυπηρέτηση και διαχείριση πελατολογίου
Και τέλος, αποφύγετε τις σπασμωδικές κινήσεις. Μια κλασική σπασμωδική κίνηση είναι να προσπαθήσετε να κάνετε διαφήμιση χωρίς να γνωρίζετε στρατηγικά τι μπορεί να πάει καλά και τι όχι, χάνοντας χρόνο και κυρίως χρήματα!
Οι σωστοί άνθρωποι στις σωστές θέσεις, πάντα φέρνουν θετικά αποτελέσματα!