
Βασικές Αρχές του Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ
June 3, 2021
Ηλεκτρονικό εμπόριο: Σε ποιους δείκτες δίνουμε μεγαλύτερη προσοχή;
June 30, 2021
Σίγουρα αναρωτιέστε τι εννοούμε με τον όρο «ποιοτική» ιστοσελίδα. Είναι μια έκφραση που ο καθένας την εκλαμβάνει διαφορετικά.
Ωστόσο, παρακάτω θα σας το εξηγήσουμε αναλυτικά.
Κάθε ιστοσελίδα θα πρέπει να έχει ένα σκοπό. Αν μπερδεύει πολλά πράγματα ταυτόχρονα, αυτό αποτελεί σημάδι κακής ποιότητας.
Η Google, θέλει να «σερβίρει» μόνο ποιοτικά αποτελέσματα, άρα χρειάζεται τεράστια προσοχή ως προς το περιεχόμενο που δημιουργείτε κάθε φορά.
Μια σελίδα παύει να είναι ποιοτική όταν:
- Χρησιμοποιείτε τίτλους παραπλανητικούς
Θα πρέπει ο τίτλος να περιγράφει το περιεχόμενο που ακολουθεί. Οι πιασάρικοι τίτλοι μπορεί να εξασφαλίζουν κλικ, ωστόσο όμως, σε βάθος χρόνου δεν εξυπηρετούν πουθενά! - Μικρό και ανεπαρκές περιεχόμενο
Η Google αγαπά ένα πλούσιο κείμενο, γιατί δείχνει τεχνογνωσία! Αν σκέφτεστε να γράψετε κάποιο κείμενο δεν θα πρέπει να το αναπτύξετε μόνο μέσα σε 2-3 παραγράφους. - Ελλιπείς πληροφορίες
Αυτό σημαίνει πως όλα τα στοιχεία σας θα πρέπει να φαίνονται ξεκάθαρα και αναλυτικά σε εμφανές σημείο! Η Google αγαπά να βλέπει πραγματικούς ανθρώπους πίσω από τις ιστοσελίδες! - Έλλειψη προσθήκης πηγών
Αν γράφετε κείμενα που αφορούν την υγεία και τη διατροφή και αντλείτε περιεχόμενο από αλλού, τότε θα πρέπει οπωσδήποτε να προσθέτετε και τις πηγές σας. - Ταχύτητα
Μία ποιοτική ιστοσελίδα θα πρέπει να είναι και γρήγορη! Η ταχύτητα φόρτωσης μην ξεχνάτε, παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στο SEO. Μια γρήγορη ιστοσελίδα κάνει τους επισκέπτες της ικανοποιημένους, καθώς όλοι αναζητούν μια πληροφορία χωρίς χάσιμο χρόνου. - Ενοχλητικές διαφημίσεις
Οι διαφημίσεις εξασφαλίζουν όλο αυτό το δωρεάν περιεχόμενο που απολαμβάνουμε στο διαδίκτυο.
Υπάρχουν όμως και εκείνες οι διαφημίσεις που εμφανίζονται με ενοχλητικό τρόπο καθώς απομακρύνουν το ενδιαφέρον του χρήστη από το περιεχόμενο που παρακολουθεί ή που «πιέζουν» το περιεχόμενο, άλλοτε προς τα πάνω ή προς τα κάτω.
Η κατασκευή μιας ιστοσελίδας είναι μια σοβαρή υπόθεση και μπορεί να γίνει μόνο από επαγγελματίες.
Εκθέτει σε πάρα πολύ κόσμο την «εικόνα» της επιχείρησης σας και άρα αυτό σημαίνει πως θα πρέπει είναι ποιοτική και προσεγμένη.
Τέλος, δώστε ιδιαίτερη προσοχή όσον αφορά τα προσωπικά δεδομένα που ζητάτε από τους επισκέπτες της ιστοσελίδα σας. Αν δεν γίνει με τον σωστό τρόπο, τότε η πτώση θα είναι κατακόρυφη.