
Τέλος πια οι καρτέλες των εφημερευόντων Φαρμακείων με την λύση της Ψηφιακής Σήμανσης!
April 27, 2021
Δημιουργία e-shop: Πόσο σημαντική είναι εν καιρώ πανδημίας; Τι πρέπει να προσέχουμε;
May 14, 2021
Τα Social Media, είναι αδιαμφισβήτητα το πιο δυνατό μέσο αυτή τη στιγμή, το οποίο συνδέει εκατομμύρια χρήστες ανά τον κόσμο, προσφέροντας νέες τάσεις και εργαλεία στην υπηρεσία των επαγγελματιών.
Οι πελάτες σας, μιλούν για εσάς, εσείς, ξέρετε τι λένε;
To Online word of mouth ανεβάζει και κατεβάζει επιχειρήσεις από και προς την κορυφή σε εξαιρετικά σύντομο χρονικό διάστημα!
Οι θετικές ή οι αρνητικές κριτικές έχουν τεράστιο αντίκτυπο στις αποφάσεις νέων δυνητικών πελατών.
Και ευτυχώς…τα νέα λογισμικά έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν τι λέγεται για το Brand σας.
Με το social listening, έχετε τη δυνατότητα να μετρήσετε και να διαχειριστείτε τη φήμη της επιχείρησής σας.
Να ελέγξετε την εικόνα της εταιρίας σας, να αντιληφθείτε εγκαίρως αν κάποια ανάρτηση σας δε πηγαίνει καλά, να την βελτιώσετε, ακόμα και να απαντήσετε στα σχόλια.
Επιπλέον, σε μια ανάρτηση με θετικά αποτελέσματα, η οποία σημειώνει επιτυχία, απαντώντας σε σύντομο χρονικό διάστημα στα σχόλια, κερδίζετε τα μέγιστα για την εταιρική σας αναγνωρισιμότητα.
Κάθε είδους περιεχόμενο που αναφέρεται στο brand σας ή στην επιχείρησή σας πρέπει να γίνεται γνωστό και να λαμβάνει επίσημη απάντηση από εσάς.
Κάθε απάντηση σε post, σε άρθρο, ή σε story στο Instagram, σε ένα tweet, θα πρέπει να σας κινητοποιεί, να το λαμβάνετε υπόψη σας και χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα εργαλεία να είστε σίγουροι ότι θα καθορίσει την συνολική αίσθηση του brand σας.
Με το social listening, παρακολουθείτε τον ανταγωνισμό σας, βρίσκετε νέο πελατολόγιο καθώς και νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες.
Πρακτικά το social listening γίνεται με 3 τρόπους:
- Η πρώτη διαδικασία είναι το Monitoring. Σε αυτο το στάδιο καλείστε να παρακολουθήσετε στατιστικά τις ενέργειες σας και τις αποδόσεις αυτών.
- Η δεύτερη διαδικασία είναι το Engagement. Θα πρέπει να αναπτύξετε διάλογο με το κοινό σας, να χτίσετε σχέσεις εμπιστοσύνης!
- Παρακολουθήστε το Web με τις κατάλληλες πλατφόρμες, όπως π.χ. το Hootsuite.
Χρησιμοποιώντας keywords, μπορείτε να παρακολουθείτε κάθε φορά κάποιον χρήστη που αναφέρεται δημόσια, να ενημερώνεστε και γιατί όχι να παρέμβετε κάνοντας διάλογο μαζί τους.
Η πολύ διαδεδομένη φράση «ο πελάτης έχει πάντα δίκιο», εδώ αποκτά μια άλλα διάσταση!
Είναι εξαιρετικά σημαντικό να γνωρίζετε τι λένε οι πελάτες για εσάς, να αφουγκράζεστε, να δίνετε σημασία σε κάθε κριτική και να επεμβαίνετε άμεσα και στοχευμένα!