Blog - Page 3 of 3 - ITeQ
July 7, 2020

Ψηφιακός Μετασχηματισμός: Ή τώρα ή ποτέ;

Η πανδημία κατά κάποιον τρόπο επέβαλλε τον ψηφιακό μετασχηματισμό, ακόμη και στις επιχειρήσεις που παραδόξως τον είχαν ακόμη στα μακρινά τους πλάνα. Τα ψηφιακά κανάλια ίσως […]
July 7, 2020

Βήματα για μία επιτυχημένη ανακαίνιση Φαρμακείου

Το σύγχρονο φαρμακείο είναι ένα κατάστημα που χαρακτηρίζεται από μία διαφορετική προσέγγιση που συνδυάζει την εξυπηρέτηση των αναγκών υγείας του πελάτη με την ικανοποίηση της αναζήτησης […]
July 7, 2020

Επένδυση στην εμπειρία πελάτη με Omnichannel Marketing στρατηγικές

Ο πελάτης βρίσκεται παντού και σε χρονικά απροσδιόριστο χώρο-κανάλι επικοινωνίας και σύνδεσης με ένα brand. Οι προσδοκίες που έχουν οι πελάτες από τις επιχειρήσεις είναι πολλές […]
July 7, 2020

Tips για συνδυαστικές πωλήσεις

Η μετάδοση της γνώσης μπορεί να αποτελέσει βασικό σημείο διαφοροποίησης του φυσικού φαρμακείου από το ηλεκτρονικό φαρμακείο. Στις συζητήσεις μας με συνεργάτες Φαρμακοποιούς αντιλαμβανόμαστε ότι η […]
July 7, 2020

Η 4η βιομηχανική επανάσταση αλλάζει τις δραστηριότητες και την λειτουργία του φαρμακείου

Γράφει ο κ. Κώστας Δούνας, Managing Director Logiscoop Η τυπολογία της κρίσης Όλοι έχουμε συνειδητοποιήσει ότι οι θεσμικές αλλαγές που έγιναν όπως και αυτές που έπονται, […]
July 7, 2020

Εφαρμοσμένη φαρμακευτική φροντίδα

Η πρώτη και μοναδική έκδοση για την ρεαλιστική εφαρμογή της σύγχρονης φαρμακευτικής φροντίδας στο Φαρμακείο. Το μοναδικό ολοκληρωμένο «εγχειρίδιο» όχι μόνο για το πώς, με ποιό τρόπο, […]
July 7, 2020

Showrooming και Φαρμακείο

Showrooming Showrooming είναι το παγκόσμιο φαινόμενο που αγοραστές βλέπουν το εμπόρευμα στα καταστήματα, αλλά αγοράζουν από ιστοσελίδες ανταγωνιστών, συνήθως σε χαμηλότερη τιμή.  Πώς φτάσαμε σε αυτό […]
July 7, 2020

Η ΕΠΟΧΗ του «on demand» digital marketing

Το digital marketing (ψηφιακό marketing) έχει μπει σε μία εποχή νέων σημαντικών προκλήσεων. Με βάση την τεράστια αύξηση της δύναμης των καταναλωτών στην ψηφιακή εποχή, το μάρκετινγκ οδεύει […]
July 7, 2020

Αυξήστε τις πωλήσεις σας με οθόνη εφημεριών και μηνυμάτων

Στην εποχή που το σύγχρονο Φαρμακείο οφείλει να προσεγγίσει νέες αγορές (παραφάρμακο, καλλυντικό κ.λπ.), η επικοινωνία και η εκπαίδευση του πελάτη αποτελούν σημαντικούς παράγοντες για επιτυχή […]