Το κλειδί για την επιτυχημένη προώθηση της επιχείρησης είναι να βρείτε τους πελάτες σας εκεί που βρίσκονται. Τα φαρμακεία που στο παρελθόν εστίαζαν σε πιο παραδοσιακά κανάλια τώρα διαπιστώνουν ότι το ψηφιακό μάρκετινγκ προσφέρει πρωτοφανείς ευκαιρίες στόχευσης και αυξημένη απήχηση. Ψηφιακό μάρκετινγκ σημαίνει οποιαδήποτε διαφήμιση ή μάρκετινγκ που διεξάγεται μέσω ψηφιακών καναλιών, από ιστότοπους και εφαρμογές για κινητά έως μηχανές αναζήτησης και δίκτυα μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Μετατοπίζοντας τo ενδιαφέρον σας, μπορείτε να γνωρίσετε τη βάση πελατών σας στις συσκευές και τις πλατφόρμες που χρησιμοποιούν καθημερινά, να δημιουργήσετε μια διαδικτυακή παρουσία και να προωθήσετε τον εαυτό σας σε πολλά κανάλια.
Πώς μπορούν τα φαρμακεία να προσελκύσουν πελάτες;
Οι πελάτες σήμερα αναζητούν μια απρόσκοπτη ψηφιακή εμπειρία, αλλά θέλουν επίσης να συνδεθούν προσωπικά με επωνυμίες και επιχειρήσεις στο διαδίκτυο.
Ακολουθούν μερικοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να προσελκύσετε ψηφιακούς πελάτες:
Τι κάνει ένα φαρμακείο μοναδικό;
Ένα ισχυρό εμπορικό σήμα φαρμακείου είναι το θεμέλιο ενός επιτυχημένου φαρμακείου. Η επωνυμία σάς βοηθά να δημιουργήσετε μια αξέχαστη ταυτότητα για την επιχείρηση φαρμακείου σας, συμπεριλαμβανομένης μιας δήλωσης αποστολής και οράματος και ιστορίας επωνυμίας. Τα φαρμακεία που ξεχωρίζουν έχουν επίσης ένα μοναδικό σημείο πώλησης ή πρόταση αξίας. Για παράδειγμα, αυτό μπορεί να είναι το κόστος, η ευκολία, η τοποθεσία ή εξειδικευμένα προϊόντα και υπηρεσίες.
Τέλος, τα φαρμακεία που ξεχωρίζουν, προσφέρουν καινοτόμες λύσεις σε προβλήματα πελατών ή προσφέρουν υπηρεσίες χωρίς επαφή και εξ αποστάσεως.
Ενώ μια ισχυρή επωνυμία και λύσεις επίλυσης προβλημάτων μπορούν να σας βοηθήσουν να ξεχωρίσετε από το πλήθος, εξακολουθείτε να χρειάζεστε ένα σταθερό σχέδιο για τη διαφήμιση του φαρμακείου σας.
1. Προωθήστε το φαρμακείο σας μέσω του Google My Business
Το Google My Business (GMB) προσφέρει σε επιχειρήσεις ένα δωρεάν διαδικτυακό προφίλ για να προσελκύσει τοπική επισκεψιμότητα, το οποίο αποτελεί σημαντικό μέρος της τοπικής βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO). Το προφίλ προστίθεται στους Χάρτες Google και στις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης, ώστε όποιος αναζητά τοπικά φαρμακεία να μπορεί να σας βρει. Στη συνέχεια, ενθαρρύνετε τους ασθενείς να ελέγξουν το φαρμακείο σας στη Google, ώστε οι παραπομπές τους να εμφανίζονται και στο προφίλ σας. Ένας άλλος τρόπος για να προσελκύσετε το ενδιαφέρον είναι να δημοσιεύετε ενημερώσεις, προσφορές και συμβάντα απευθείας με τις τοπικές αναρτήσεις, αλλά πρέπει να ενημερώνετε τακτικά το περιεχόμενό σας καθώς οι αναρτήσεις λήγουν κάθε επτά ημέρες.
2. Χρησιμοποιήστε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να διευρύνετε το κοινό σας.
Το Facebook είναι ένας από τους 10 κορυφαίους ιστότοπους με τις περισσότερες επισκέψεις στον κόσμο μαζί με το YouTube, το Twitter και το Instagram. Επομένως, η δημιουργία και η διατήρηση ενεργών λογαριασμών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε ακόλουθους και να αναπτύξετε τη βάση πελατών σας.
Αξιοποιήστε στο έπακρο την παρουσία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης:
3. Προσεγγίστε πελάτες μέσω Mail
Ενώ πολλοί εξακολουθούν να είναι επιφυλακτικοί σχετικά με το να βγουν έξω κατά τη διάρκεια του COVID-19, περισσότεροι άνθρωποι από ποτέ είναι ενθουσιασμένοι που λαμβάνουν και διαβάζουν την αλληλογραφία τους. Ενώ το φαρμακείο σας θα πρέπει να επικεντρωθεί στο ψηφιακό μάρκετινγκ, είναι επίσης σημαντικό να θυμάστε ότι ορισμένοι πελάτες, ειδικά εκείνοι που βρίσκονται στο σπίτι, καλωσορίζουν μια διαφορετική προσέγγιση χρησιμοποιώντας τα mail τους.
4. Δημιουργήστε εμπειρίες μέσα στο Φαρμακείο
Ο χρόνος αναμονής και περιήγησης του πελάτη εντός του φαρμακείου είναι περιορισμένος σε διάρκεια. Είναι πολύ σημαντικό αυτό τον χρόνο να υπάρχει η σωστή σήμανση εντός του φαρμακείου αλλά και εκτός για την επικοινωνία του marketing του φαρμακείου και όχι μόνο! Η εγκατάσταση οθονών και tablet βοηθά το φαρμακείο να αξιοποιεί με τον πλέον αποτελεσματικότερο τρόπο την παραμονή του πελάτη στο Φαρμακείο.
5.Αναπτύξτε τη διάδραση με τον πελάτη σας
Τόσο το περιεχόμενο που προβάλλεται στο tablet που απευθύνεται στον πελάτη όσο και το περιεχόμενο του αναδυόμενου μηνύματος στον Φαρμακοποιό μπορούν να προσφέρουν διάδραση με όλα τα διαθέσιμα πολυμέσα (video, εικόνα, links, qr code κ.α.) και να αξιοποιηθούν για πρωτότυπες εφαρμογές όπως διαγωνισμούς, ερωτηματολόγια κ.α.
Ήδη στην υπηρεσία Smart Advice προσφέρεται διαδραστική εφαρμογή για την αξιολόγηση των υπηρεσιών του Φαρμακείου από τον πελάτη ταυτόχρονα με την έκδοση της απόδειξης.
Στην ITeQ δημιουργούμε εμπειρίες στο Φαρμακείο στο μεγαλύτερο δίκτυο οθονών και tablets! Κλείστε ένα ραντεβού μαζί μας να σας ενημερώσουμε για τις υπηρεσίες μας!
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |