
Best in Pharmacy χρυσό βραβείο
October 21, 2021
4+1 μάρκετινγκ ιδέες για την προσέλκυση περισσότερων πελατών στο Φαρμακείο το 2022!
March 31, 2022Τι είναι το copywriting και γιατί είναι τόσο σημαντικό; Πόσο σημαντικός είναι σήμερα ο ρόλος ενός καλού κειμενογράφου;
Copywriting ή (κειμενογράφηση), είναι η δημιουργία διαφημιστικού κειμένου με ελκυστικό περιεχόμενο το οποίο θα προωθηθεί στα κατάλληλα κανάλια διαφήμισης με σκοπό την προβολή/προώθηση/πώληση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας.
Πολλοί είναι εκείνοι που θεωρούν ότι η πώληση γίνεται μόνο μέσω της προσωπικής επαφής. Αυτό που θα ανακαλύψετε διαβάζοντας παρακάτω, είναι ότι με τη γραφή μπορείτε να επηρεάσετε και να πείσετε πολύ περισσότερους να πραγματοποιήσουν μία αγορά και μάλιστα χωρίς να είστε παρόντες. Πως θα το κάνετε; Με τη χρήση του γραπτού λόγου!
Παραδοσιακά, πριν από την εποχή του Internet, το copywriting εφαρμοζόταν σε συμβατικούς τύπους μάρκετινγκ:
- Ταχυδρομικές κάρτες
- Διαφημίσεις σε εφημερίδες & περιοδικά
- Αφίσες
- Φυλλάδια
- Κουπόνια
Στη σημερινή εποχή, ο ρυθμός ανάπτυξης του copywriting είναι χαοτικός! Χρεαζόμαστε έμπειρους copywriters σε πάρα πολλά digital εργαλεία. Ενδεικτικά:
- Ε-Mails
- Websites
- Blogs
- Social Media
- Online διαφημίσεις
- Webinars
Και όχι μόνο!
Για να σας δώσουμε να καταλάβετε πόσο σημαντικό είναι για την επιχείρησή σας το copywriting, αρκεί να σας πούμε ότι ο τρόπος που γράφετε, που επικοινωνείτε και που διατυπώνετε τα διαφημιστικά σας μηνύματα είναι ο καθοριστικός παράγοντας για το αν το προϊόν σας πωλείται 200€ ή 1000€ ή και ακόμα περισσότερα! Το copywriting, είναι ο μόνος άμεσος και μετρήσιμος τρόπος για να επικοινωνήσεις τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου!
Η σημασία της τεχνικής του copywriting έγκειται στον τρόπο με τον οποίο θα μπορέσει ο copywriter να κατευθύνει τους χρήστες προς τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της επιχείρησης. Δηλαδή είναι σημαντική η δυνατότητα call-to-action ,που θα μπορέσει να εντάξει σε ένα κείμενό του.
Τέλος, πρέπει να αναφέρουμε ότι ο κειμενογράφος είναι υπεύθυνος για την παραγωγή ποιοτικού και στοχευμένου περιεχομένου, το οποίο θα περιέχει συγκεκριμένα keywords (λέξεις-κλειδιά), ώστε να είναι φιλικά προς τις μηχανές αναζήτησης και τους διάφορους αλγόριθμους. Όσο πιο SEO targeted είναι το κείμενο μιας ιστοσελίδας, τόσο πιο ψηλά εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google και είναι πιο πιθανό να τραβήξει τα βλέμματα των χρηστών!
Πίσω από κάθε διαφήμιση λοιπόν που σας έκανε να γελάσετε, να κλάψετε, να θέλετε να κάνει άμεση αγορά, κρύβεται ένα καλός copywriter!